Upravit stránku

Změna na pozici generálního partnera Velké pardubické. Otevírá se příležitost pro nová partnerství.

Jedno z nejdelších partnerství českého sportu končí. Po čtvrt století trvající spolupráci nastal čas na změnu. Česká pojišťovna, generální partner nejtěžšího a nejstaršího dostihu kontinentální Evropy – Velké pardubické, se rozhodla dát příležitost jiným společnostem podílet se na rozvoji dostihového sportu.

Generálním partnerem Velké pardubické se Česká pojišťovna poprvé stala v roce 1991, každoročním sponzorem je od roku 1995. Společně se společností Dostihový spolek a.s. poslední čtvrt století rozvíjela tradici Velké pardubické a pomáhala z ní budovat významnou a prestižní událost s mezinárodním významem. „Čtvrtstoletí vzájemné spolupráce je příležitostí ke zhodnocení dlouholetého partnerství a k rekapitulaci všeho, co jsme za tu dobu společně dokázali. Je rovněž momentem, kdy jsme se rozhodli odstoupit z pozice generálního partnera. To však neznamená, že z dostihového sportu odcházíme úplně. S Dostihovým spolkem budeme jednat o možnostech jiné spolupráce,“ říká Radek Moc, člen nejvyššího vedení České pojišťovny zodpovědný za oblast sponzoringu.

Dostihový spolek a.s. je pořadatelem Velké pardubické od roku 1993, kdy byla společnost založena. Po téměř celou dobu jeho existence ji s Českou pojišťovnou pojilo pevné partnerství. „Pětadvacet let je dlouhá doba. Česká pojišťovna s Velkou pardubickou, potažmo Dostihovým spolkem a.s. zažila v historii chvíle skvělé i horší, ale vždy byla pevným a stabilním partnerem. Děkujeme vedení České pojišťovny a všem lidem, kteří se za těch pětadvacet let na podpoře dostihového sportu v Pardubicích podíleli. Nyní nastal čas jít dál. Těšíme se na nového generálního partnera, který se chopí příležitosti spojit své jméno s tímto fenoménem a zároveň nejstarším sportovním podnikem s obrovskou popularitou,“ prohlásil Martin Korba, místopředseda představenstva a výkonný ředitel Dostihového spolku a.s.

Velká pardubická, jejíž první ročník se běžel už v roce 1874, každoročně láká desetitisíce diváků na pardubické závodiště, další miliony poutá u televizních obrazovek i mobilních zařízeních. Je sportovním podnikem, o kterém se hovoří nejen v České republice, ale i v zahraničí. Ovšem legendu netvoří jen jedna jediná říjnová neděle. K Velké pardubické patří čtyřdílný seriál kvalifikací, který dostihovému svátku dává další obzory a možnosti.