O téměř sto tisíc vzrostl počet televizních diváků, kteří sledovali přenos České televize. Stoupl také počet a objem nabraných sázek. A i přes deštivé počasí, které na závodišti vládlo od rána až do brzkých odpoledních hodin, si v neděli cestu na závodiště našlo dvacet tisíc lidí.
Velká pardubická je jediný sportovní mítink, který Česká televize přenáší na dvou svých programech. Diváci mohou přenos sledovat také online v iVysílání. K televizním obrazovkám v neděli 8. října zasedlo 1,8 milionu diváků, což je o necelých sto tisíc diváků více než v předchozím roce.
Stoupl také objem nabraných sázek. Podle zdrojů sázkové kanceláře Tipsport byly za celý dvoudenní mítink nabrány sázky ve výši 22,19 milionů korun, což je o přibližně 4 miliony korun více než vloni. Na samotnou 133. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou diváci vsadili 11,75 milionů korun, z toho přímo na závodišti 3,7 milionu korun. Nejvyšší výhrou byla částka 226 tisíc korun, kterou šťastný výherce bral za sázku ve výši 56 500 korun na vítězného Sacamira.
V neděli 8. října se přímo na Pardubickém závodišti pohybovalo dvacet tisíc lidí. Zajímavá byla také návštěvnost sobotního mítinku, jejímž vrcholem byl 42. ročník Ceny zimní královny. V Pardubicích se tento prestižní dostih pro dvouleté klisny běžel poprvé, a to pod hlavičkou společnosti Westminster.