Slunečné počasí opět lákalo na dostihy. Během Víkendového festivalu se 129. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou branami Pardubického závodiště prošlo přes 30 tisíc návštěvníků všech věkových kategorií. U televizních obrazovek jen samotnou Velku pardubickou sledovaly více než dva miliony diváků.
Už v září hlásily dva prodejní online systémy vyprodané tribuny a to společně s předpovědí slunečného počasí dávalo předpoklad k velké návštěvnosti. Nakonec do areálu Pardubického závodišti během víkendu zamířilo více než 30 tisíc návštěvníků. Nedělní přenos v České televizi sledovaly miliony diváků – samotný vrchol dne, tedy 129. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou pak na dva miliony diváků. Program ČT 1 v tu chvíli sledovalo téměř 1,2 milionů diváků, program ČT Sport necelých 900 tisíc diváků. Přenos dostihového dne mohli dostihoví fanoušci sledovat také na youtube kanále Pardubického závodiště, Velkou pardubickou i s anglickým komentářem nabídl například kanál Racing TV.
Zajímavá čísla nabízí i sázkové kanceláře. U kanceláře Betino přímo na závodišti lidé za celý nedělní mítink prosázeli přibližně 5 milionů korun, na samotnou 129. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou vsadili 2 miliony 218 tisíc korun. Nejvíce sázek diváci uzavřeli na favorita dostihu Tzigane du Berlais, nejvyšší sázka na něj byla 5 tisíc korun. Naopak nejméně věřili koni Chicname de Cotte, který byl nabízen v kurzu 60:1 a nakonec legendární dostih dokončil po krásném finiši na třetím místě.
U Tipsportu se během mítinku prosázelo neuvěřitelných 14 milionů korun, tedy o 4 miliony korun více než vloni a 8 milionů korun více než v roce 2017. Na samotnou Velkou pardubickou bylo u Tipsportu vsazeno 8,5 milionu korun, nejvíce se sázelo opět na Tzigane du Berlais. Druhým nejpopulárnějším koněm byl pozdější vítěz Theophilos. V sázkách na pořadí lidé věřili Zarifovi, že se umístí do 6. místa.
Záštitu nad akcí 129. Velká pardubická se Slavia pojišťovnou převzalo Ministerstvo zemědělství ČR.