Pořadí | Jméno koně, stáří, barva, pohlaví | Původ | Jezdec |
1 | GLENMORGAN 6l.ryzák,val. | Morganatic-Glenwherry | Krieger Egan Jenö |
2 | HOGYNE 8l.hnědák | Dunure-Hungaria | Winkler W. |
3 | PIRÓK II 7l.hnědka | Csillám-Pirositó | Stehno Franz |
4 | SÓDAR 7l.hnědka | Dunure-Sollich | Scholz Rainer |
PN | ALIKE 9l.hnědka | Tokio-Alicia | Winkler G. |
PN | BLITZMÄDEL 5l.hnědka | Calveley-Pink May | Landler Franz |
PN | CHANOINE St.hnědák,val. | Champaubert-Mylady | Brown J. |
PN | SVEN HEDIN St.hnědák,val. | Fulmen-Imogen | Jahrmarkt A. |
PN | SUNHURST II St.tm.hnědák,val. | Sternchaser-Sunflower II | Seiffert Max |
PN | TURANDOT II 6l.č.bělka | Calveley-M.T. | Bastian T. |
Výrok: Daleko – daleko – daleko. Čas: 10:22,0 min. |
V poli deseti startujících nosili nejvíce GLENMORGAN 73,5 kg a SVEN HEDIN 70,5 kg.
Favoritem byl valach CHANOINE, ale podle sázek měla největší důvěru klisna SÓDAR.
Po startu koně překonali bez chyby prvé dvě překážky. Na třetí měl pád SUNBURST II a dále nepokračoval.
Na Taxisově příkopu padla BLITZMÄDEL, byla znovu nasednuta, ale na jedné z dalších překážek padla znovu a byla zadržena.
Po Taxisu šel na špici GLENMORGAN, ale místo na Irskou lavici si to namířil na jinou překážku a musel se vracet.
Na trati zůstali v dalším průběhu po pádech SVEN HEDIN, TURANDOT II, CHANOINE a ALIKE.
GLENMORGAN po chybě brzy dohonil ztracené délky, šel opět vpřed a nikým neohrožován zvítězil.
Daleko druhý doběhl HOGYNE a s odstupy pak dostih dokončili ještě PIRÓK II a SÓDAR.
Bylo to další z mnoha vítězství německých koní v té době. Majitelem vítězného koně byl Hrabě Frankenberg, trenérem sám jezdec.
Rámcové dostihy měly poměrné dobré obsazení. V proutkách zvítězil Medicis Pride s jezdcem Jahrmarktem, Fedora s nadporučíkem Reimerem vyhrála Pardubickou steeplechase armády, Dámskou cenu vyhrál stejný jezdec s koněm Cäcilius, Kladrubskou steeplechase vyhrála Minta s jezdcem Stehnem, když zde Scotch Moor nedokončil a rovinu vyhrál Lords-Wood s Jahrmarktem v sedle.
Nad závodištěm se poprvé objevilo letadlo, které pilotoval Eugen Čihák, spolupracovník Ing. Jana Kašpara. Ten byl po předešlé havárii se svým letadlem zraněný a přihlížel dostihům a ukázce svého kolegy z tribuny.